Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Szuperautós balesetekről naponta tucatjával érkezik jelentés a világ minden tájáról, ám a minden csúcsverdák királyának tartott Bugatti Veyron ritkán szerepel ilyen jellegű híradásokban. Pedig ezt a járgányt is le lehet zúzni: úgy, ahogyan péntek éjjel történt a szomszédos Ausztriában…
A Veyronokra az ár és a ritkaság miatt is nagyon vigyáznak a más szuperautót talán elborult aggyal nyüstölő dúsgazdagok, de van, amikor hiba csúszik a számításba. Így történt a „sógoroknál” is, ahol az A2-es autópályán Graz felé tartó sofőr túl gyorsan hajtott, de a nedves úton elveszítette az irányítást szeme fénye felett. A Veyron lesodródott az útról és egy 40 méter mély árokban kötött ki.
A sofőr saját maga kászálódott ki a kék-fekete autóból és telefonon jelentette a balesetet a rendőrségnek: a lélekjelenlétét sikerült megőriznie, ugyanis az incidensről tudósító online szaklap, a GTSpirit szerint pontos GPS-koordinátákat is tudott mondani a diszpécsernek.
Ahhoz képest, hogy mekkorát esett, a Veyron állapota a fotók alapján nem válságos: a kocsira nagy figyelmet fordítottak a kimentésnél is, amelyben egy daru és két tűzoltóegység vett részt.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.