Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
A gazdasági válság 2008-as kezdete óta a magyar személyautók átlagos életkora 10,4 évről 13 évre nőtt, míg a casco biztosításokból származó éves bevétel 100 milliárd forintról 61 milliárdra esett vissza, így a biztosítók öreg autókra is kidolgoztak módozatokat - közölte a Genertel.hu csütörtökön az MTI-vel.
A casco biztosítások száma azért is csökkent, mivel kevés a hitelre, lízingre vásárolt autó, márpedig a finanszírozók előírják az ilyen biztosítás megkötését. Az első online biztosító - félezres mintán végzett - felmérése szerint az idősebb autók tulajdonosainak 48 százaléka azért nem köt a saját kocsiban esett kár fedezetére szóló casco biztosítást, mivel drágának tartja.
A biztosítók mindemiatt különféle módokon csökkentik az idősebb autókra kínált casco biztosításaik árát. Például csak csökkentett kockázatra szól a biztosítás, legszűkebb a lopásra szűkített módozat, amely már akár havi pár ezer forintért is megköthető.
Van olyan megoldás is, hogy csak utángyártott alkatrészt és csökkentett rezsi óradíjat fizet a biztosító, s olyan is, hogy a kötelező biztosítással együtt megkötött cascóra jelentős kedvezményt adnak.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.