Meredeken nő a villanyautókra kötött biztosítások száma, de a casco nem kell senkinek
Az év első öt hónapjában 59 százalékkal több kötelező biztosítást kötöttek, mint tavaly ilyenkor.
Az év első öt hónapjában 59 százalékkal több kötelező biztosítást kötöttek, mint tavaly ilyenkor.
Nem érvényesítették az alkatrészek és a rezsióradíj emelkedését a biztosítók a casco-szerződésekben. Így is 1,7 százalékkal drágult tavaly a díj. Átlagosan 208 300 forintért kötöttek ilyet az autósok, de vajon hányszorosa lehet ennek egy Ferrari cascója?
Még a tavalyi inflációnál is nagyobbat nőtt a casco ára, a kötelező biztosításé viszont alig ment feljebb.
Több tucat autó kapott defektet vasárnap az M0–M5-ös autópályák találkozásánál. Kik számíthatnak közülük vajon kártérítésre, és mikor?
Az infláció meglátszik a tarifákon is, a casco is igencsak megdrágult.
A vadak nem házi állatok, amiket egy tulajdonos „tart”, ezért a velük történt szerencsétlen találkozás után legjellemzőbb esetben mindkét fél saját maga kénytelen viselni a kárt.
A kötelező ilyen helyzetben alapból nem fizet, cascója pedig nem volt az autósnak.
Szerencséjére nem a szélvédőn keresztül érkezett az autóba.
Leggyorsabban a szerencsétlenségben megsérült autók tulajdonosai juthatnak kártérítéshez, persze csak akkor, ha volt cascójuk.
Egy normál autó esetében sem éppen olcsó, ha például egy nyest elrág pár vezetéket, egy elektromosnál ez hatványozottan drága lehet.
A járműveiket féltve inkább eltorlaszolják az utat, csak ne essen kár a kocsiban.
Megérkezett a biztosítási ügyintézés jövője.
Elrontotta a szigetelést a kivitelező, emiatt szennyvíz áztatja a falat? Egy mammográfiai vizsgálat során károsodik a mellimplantátum? Nem tartjuk megfelelőnek az adóhatósági ellenőrzés eredményét? Ezek mind-mind olyan esetek, amikor érdemes lehet kikérni igazságügyi szakértők véleményét, amely birtokában akár perre sem kell vinnünk a szóban forgó vitás ügyet.