szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Képes-e végiglavírozni egy szabadidőautó a világ legnagyobb gördeszkás komplexumának pályáján? Biztosan van olyan, amelyik nem, van azonban olyan is, amelyik igen.

Talán nem véletlen, hogy Ázsiában szabályos hisztéria van a Range Rover 2011-ben bemutatott divatterepjárója, az Evoque körül. A járgány kétségkívül mutatós, s a jelek szerint a képességei sem rosszak: a 2,2 literes, 148 vagy 187 lóerős turbódízel motorral, illetve 2 literes, 237 lóerős, turbós benzinmotorral elérhető modellt nemrégiben elvitték Ázsia legnagyobb gördeszkás-paradicsomába, Sanghajba, ahol rászabadították a szemlátomást nyaktörő pályára.

Mint a márka által közreadott videón látható, némi vezetői virtuózitással az Evoque megoldotta a feladatot. Minden bizonnyal nem véletlen, hogy mint arról beszámoltunk, az egyik kínai autógyártó, a Landwind épp most készül előrukkolni egy pofátlan másolatnak nyugodtan nevezhető modellel: az E32 feleannyiba kerül majd, mint a mintául szolgáló eredeti, nagy kérdés azonban, hogy képességek tekintetében képes lesz-e hasonló arányra…

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!