Mit tud egy divatterepjáró egy gördeszkás katlanban? – videó
Képes-e végiglavírozni egy szabadidőautó a világ legnagyobb gördeszkás komplexumának pályáján? Biztosan van olyan, amelyik nem, van azonban olyan is, amelyik igen.
hvg.hu
Talán nem véletlen, hogy Ázsiában szabályos hisztéria van a Range Rover 2011-ben bemutatott divatterepjárója, az Evoque körül. A járgány kétségkívül mutatós, s a jelek szerint a képességei sem rosszak: a 2,2 literes, 148 vagy 187 lóerős turbódízel motorral, illetve 2 literes, 237 lóerős, turbós benzinmotorral elérhető modellt nemrégiben elvitték Ázsia legnagyobb gördeszkás-paradicsomába, Sanghajba, ahol rászabadították a szemlátomást nyaktörő pályára.
Mint a márka által közreadott videón látható, némi vezetői virtuózitással az Evoque megoldotta a feladatot. Minden bizonnyal nem véletlen, hogy mint arról beszámoltunk, az egyik kínai autógyártó, a Landwind épp most készül előrukkolni egy pofátlan másolatnak nyugodtan nevezhető modellel: az E32 feleannyiba kerül majd, mint a mintául szolgáló eredeti, nagy kérdés azonban, hogy képességek tekintetében képes lesz-e hasonló arányra…
Kenuzással indította 80 napos túráját Magyar Péter, elsőként Borsodba, a helyben kifejezetten erős Koncz Zsófia körzetébe látogatott el. A Tisza Párt elnökét kérdeztük evezés közben, a helyiekkel pedig a politikai megosztottságról és a választási esélyekről beszélgettünk. Videóriport.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”