A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Augusztusban kerül a kereskedésekbe a ráncfelvarrott Scirocco, amely nem csak külsőleg, de műszakilag is jelentősen felfrissült.
A Volkswagen modellpalettáján van egy modell, ami az utóbbi időben kicsit mintha feledésbe merült volna, pedig övé az aktuális kínálat legvagányabb formavilága. A Sciroccóról van szó, amely öt éve változatlan formában várja azokat a kuncsaftokat, akik valami különlegesebbre és egyedibbre vágynak, mint a Golf, de nem kedvelik a retró stílusú Beetle-t. Jó hír a Scirocco rajongóknak, hogy kedvenc modelljük végre megújult és augusztusban már el is jut az európai szalonokba, ahol nem csak külsőleg, de műszakilag is egy modernebb autóval találkozhatnak.
A facelift hozományaként nem csak a szokásos kozmetikai beavatkozásokon esett túl a Scirocco, például azzal, hogy megkapta a Golf GTI-ről ismerős „karmos” első lökhárítót, hanem a motorpaletta is erősebb és takarékosabb lett, aminél kevesebb üdvözítő dolog létezik egy autóbolond számára.
A belépő szintet továbbra is az 1.4 TSI benzinmotorral szerelt változat jelenti, a korábbi 160 lóerős verzió helyett azonban csak 125 paripával lesz rendelhető, ami kizárólag városi használatra ideálisnak ígérkezik. Aki viszont a vérpezsdítő formához jobban passzoló menetdinamikára vágyik annak ajánlott a 2.0 literes TSI erőforrás valamelyik változata, ez ugyanis mostantól 180, 220 és az R-változat esetében 280 lóerővel áll rendelkezésre.
Aki a fogyasztás és teljesítmény vonalon kompromisszumos megoldást keres, annak 2.0 literes TDI erőforrás a legkézenfekvőbb, a jól bevált turbós blokk ugyanis 150 és 184 lóerős kivitelben is rendelhető. A gyengébbik verzió 4,2 literes átlagfogyasztással kecsegtet, valamint 8,6 másodperces nulla-százas sprinttel és 215 kilométer/órás végsebességgel.
Megemlítendő még, hogy a megújulás részeként mostantól olyan extrák is elérhetőek a Sciroccóhoz, amik az utóbbi években mutatkoztak be a márkán belül, például a holttérfigyelő rendszer, a parkolóasszisztens és a 400 Watt összteljesítményű Dynaudio Excite audiorendszer. További apró, de annál stílusosabb (alapáras) újítás a középkonzol tetején helyet kapó, kerek visszajelző műszerek, amikről a töltőnyomás, a köridő és az olajhőfok olvasható le.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.