A gyémánt örök, de attól még lehet, hogy egy gép állította elő
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A bajorok konnektoros sportkocsija, amelynek hajtását szükség esetén egy 1.5 literes benzinmotor segíti ki, eléggé meggyőzően megy.
A kocsit most egy holland kereskedő hajszolta meg egy kicsit, amit rögzített is. Érdekes megfigyelni, hogy a kétszáz feletti tempó sem kezdi vészesen "enni" a kocsi hatótávját, amely egyébként jellemzően, aránytalanul gyorsan lecsökkenti az elektromos autók használhatóságát.
Az április óta kapható i8-ról lényegében mindent tudni, hogy 231 lóerős és 320 Nm csúcsnyomatékú, duplaturbós, 1.5 literes háromhengeres benzinmotorból és egy 131 lóerős, 250 Nm forgatónyomatékú elektromotorból áll, ami együttesen 362 lóerős összteljesítményt biztosít. Sőt, azt is, hogy a háromhengeres motor ellenére kifejezetten szép hangja van.
A takarékos hibrid sportkocsiból már az előrendelés során elfogyott az összes jövő évre tervezett példány. Az eddig megjelent videók szerint nem nyúltak mellé azok, akik látatlanban megrendelték az autót.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A Tisza Párt elnöke magyarázatot kér, és biztosítékot követel, hogy Oroszország nem avatkozik be a magyar választásokba.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A modell már jobban van, három hónapig pihent és gyógyult.
Van orbános, mészárosos, tiborczos változat is.