Néhány hete, hogy megérkezett hivatalosan is a bajor márka kupéterepesénk legújabb változatából a csúcs verzió. A legerősebb variánst, természetesen most is a BMW M GmbH, vagyis a motorsport részleg delegálta, amely jelenlegi 4.4 literes V8-as motorblokkból közel 600 lóerőt sajtolt ki, a maximálisan leadott 750 Nm nyomaték mellett. Mindez 4,2 másodperc alatti százas tempó elérését teszi lehetővé álló helyzetből.
Az összkerékhajtású modelleket még tesztfázisban hajtotta meg három DTM-es pilóta, Austinban, Texasban. Az egyikük a jelenlegi bajnok Marco Wittmann – aki nem mellesleg egy magyar istállóban pallérozódott, a Kálmán Motorsportban gokartosként, a másikuk, a szintén bajnok Timo Glock, valamint Joey Hand, aki idén már nem DTM-ezik. Elképesztő látni, ahogyan ezek az ormótlan méretű, közel kéttonnás gépek nagy tempónál is milyen precízen vezethetők, ilyen tudású és hátterű pilóták kezében.
Az összkerékhajtású modelleket még tesztfázisban hajtotta meg három DTM-es pilóta, Austinban, Texasban. Az egyikük a jelenlegi bajnok Marco Wittmann – aki nem mellesleg egy magyar istállóban pallérozódott, a Kálmán Motorsportban gokartosként, a másikuk, a szintén bajnok Timo Glock, valamint Joey Hand, aki idén már nem DTM-ezik. Elképesztő látni, ahogyan ezek az ormótlan méretű, közel kéttonnás gépek nagy tempónál is milyen precízen vezethetők, ilyen tudású és hátterű pilóták kezében.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |