Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A VW-konszern dizájnstúdiója, a Giugiaro féle Itadesign tervezőcsapatának szaladt el a keze, amikor megtervezték a közeljövő autóját.
A GEA nevű tanulmányautó, természetesen önállóan, sofőr irányítása nélkül képes részt venni a forgalomban. A Mercedes által korábban felvetett ideát osztja a VW-csoport is, hogy az idő lesz a legnagyobb luxus a közeljövőben, így ezt kell a legjobban kiszolgálni.
A kocsi használatára három féle menetmódot álmodtak a tervezők. Az üzleti módban a belső hangulat, a fények olyanok, amelyek serkentik az embert. A másik a wellness-mód, ilyenkor akár kondizni is lehet a kocsiban, különféle kiegészítő berendezésekkel. Végezetül a nyugalmi mód, amely a teljes kikapcsolódást szolgálja, relaxáló kékes fénnyel, elnyúló üléshelyzettel, sőt a jobb első ülés és a jobb hátsó ággyá olvadhat össze.
A hatalmas, 5370 milliméteres kocsiban hely az lesz bőven, 120 milliméterrel hosszabb, mint a legnagyobb Mercedes S-osztály. Az autó szerkezetét alumínium, magnézium és karbonszálas anyagok alkotják. A motorja tervezett teljesítménye 775 lóerő.
A nem kifejezetten visszafogott megjelenésért a 26 colos felnik felelnek, nem is beszélve a B-oszlop nélküli megoldásról, amelynek révén báltermi a hangulat, amikor kinyílnak az ajtók.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.