Trump vámháborúja nagyhatalmi présbe szorította a mindig lavírozó Indiát
Az Indiára kiszabott magas amerikai vámok alááshatják a két ország közeledését, aminek Kína és Oroszország is csak örülhet.
Búcsúztatja a Bugatti az autógyártás történelmének egyik mesterművét, a Veyront: a Volkswagen fennhatósága alá tartozó patinás márka Genfben mutatta be a legutolsó példányt, a Grand Sport Vitesse La Finalét, néhány napja pedig egy videót is közreadtak arról, hogyan készült a különlegesség.
Nemrégiben egy olyan videó szivárgott ki Moslheimból, amely a rendkívül komplex, több mint ezer lóerős 8 literes, W16-os erőforrás készítését mutatta be, ezúttal viszont 3 és fél percben a teljes autó kézi összeszerelését lehet szemügyre venni.
Mint az már korábban kiderült, a legutolsó Veyron egy közel-keleti mániákushoz kerül, akinek minden bizonnyal sok öröme telik majd a Grand Sport Vitesse La Finaléban: az autót az 1200 lóerős teljesítmény és az 1500 Nm-es maximális nyomaték mindössze 2,6 másodperc alatt röpíti álló helyzetből a százas tempóig, a végsebessége pedig 408 kilométer/óra, amely még a vadonatúj hibrid szupersportautók között is igazi kuriózumnak számít.
A Veyron elbúcsúztatása után a figyelem kétségkívül az utódra irányul majd: a Bugattinál régóta ígérik, ám egyelőre nem tudni, hogy mikor érkezik a legendás típust követő újdonság.
Az Indiára kiszabott magas amerikai vámok alááshatják a két ország közeledését, aminek Kína és Oroszország is csak örülhet.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A miniszterelnök üzent: „Kijev, Brüsszel, Tisza – együtt akarják megbuktatni a magyar kormányt”, de ezt nem hagyja szó nélkül.
Az elnök rajongója, Laura Loomer aktivistaként szenteli az életét annak, hogy leleplezze azokat, akik nem eléggé lojálisak Trumphoz.
Árvízvédelem, Budapest–Belgrád vasútvonal és kórházfejlesztés.