Az már a bemutatásakor kiderült, hgy az új GT-t3,5 literes, duplaturbós, V6-os EcoBoost hajtómű repíti majd. Akkor 600 lóerőt ígért a Ford, ám a Car and Driver című lapnál úgy tudják, hogy már 700 lóerőre csiszolja a Kék Ovál az új büszkeséget. Annyi bizonyos, hogy a harmadik generációs változat sokkal ütősebb lesz, mint az 5,4 literes, V8-as motorral szerelt előd volt.
Megtudta az amerikai szaklap azt is, hogy az új GT-vel négyféle, Normál, Sport, Pálya, valamint Eső üzemmódban lehet majd száguldozni. A kocsit aktív aerodinamikai csomaggal vértezik fel, változtatható lesz a lengécsillapítás és a teljesítmény jobb kihasználása érdekében kigyorsítás- és stabilitáskontrollal is felszerelik az újdonságot.
Hasonlóan a LaFerrarihoz, az ülés ebben a kocsiban is rögzített lesz, a kormányt és pedálokat lehet majd állítgatni. A Carbuzz szerkesztőségéhez egyébként már kémfotók is eljutottak, a kocsit jelenleg is nagyban tesztelik a Ford munkatársai.