szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az 1992-ben bemutatott H1-es széria a katonai kivitel utcai változata, így kellően robusztus a kialakítása és marcona megjelenése, de ezt a hatást néhány kiegészítővel még tovább lehet fokozni.

Bármilyen nagy, drága és fényűző luxusterepjáróról legyen is szó a ma kapható modellek közül, a hatkerekű Mercedes-Benz G-osztály kivételével egyik sem veszi fel a versenyt az első generációs Hummerrel, ha marcona megjelenésről van szó.

Ez nem véletlen, hiszen a városi használatra szánt SUV-kel szemben a H1 egy katonai terepjáró utcai kivitele, amely alig különbözik az alapjául szolgáló modelltől. Természetesen hiányzik róla a géppuskaállvány, nem páncélozott a karosszériája és az utastere is kapott némi kárpitot, illetve néhány kényelmi extrát, de az 1992-től 2006-ig gyártott H1 megmaradt egy puritán célszerszámnak.

Worldcarfans

Éppen ezért annyira kívánatos, hiszen pontosan azt tudja, amit a szögletes külső, a tekintélyes hasmagasság és terepszögek, a hatalmas kerekek és a robusztus futómű ígér: leküzdeni a legnehezebb terepakadályokat. Vannak persze, akik ugyanolyan városi terepjárónak használják, mint egy X5-ös BMW-t, de az előnyeit még így is kiélvezhetik, hiszen kellően tekintélyt parancsoló megjelenésével mindenkit rendre int.

Főleg akkor, ha néhány stílusos kiegészítővel is feldobják, mint például a képeken látható példányt, ami fekete fényezést, tetőre szerelt reflektorokat, gallytörő rácsot, csörlőt és 22 colos ADV08 felnikre szerelt Toyo terepgumikat kapott. Az utastere is hasonlóan gusztusos az átbőrözött ülésekkel és a háromküllős kormánnyal, de ahogyan a külseje kapcsán, úgy a belsejéről sem tudja letagadni, hogy honnan származik.

Worldcarfans
Worldcarfans
Worldcarfans
Worldcarfans
Worldcarfans

Ha szívesen olvasna hasonló érdekességeket, kövesse a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!