Simán elképzelhető, hogy már az Audi TT RS kivitelt tesztelik a Nürburgringen. A teljesítménye 370 lóerő körül lehet, de a hivatalos adatokra még várni kell.
hvg.hu
Lassan egy éve kapható az Audi TT harmadik generációja, melynek motorpalettáját az 1.8-as és 2.0 literes TFSI benzinmotorok, valamint a 2.0 literes TDI turbódízel blokk alkotja, 180 és 310 lóerő közötti teljesítménytartományban. A csúcsváltozatot jelenleg a 310 lóerős TTS jelenti, de az előző generációhoz hasonlóan ebből is készült majd RS kivitel, amelyet iparági források szerint továbbra is a 2.5 literes, öthengeres turbós benzinmotor fog hajtani 370 lóerő körüli teljesítménnyel.
Ugyan a hivatalos bemutatóra még várni kell, de már nagyon érik a leleplezés ugyanis néhány napja lencsevégre kaptak egy TTS-nek álcázott RS tesztpéldányt a Nürburgringen. A videón is látható példány öblösebb hangja is abba az irányba mutat, hogy ez egy TT RS-verzió lehet.
Az ültetett futóművel, összkerék-hajtással, duplakuplungos automataváltóval, sportosabbra hangolt kipufogóval és hatékonyabb diffúzorral szerelt újdonság legkésőbb a márciusi Genfi Autószalonon bemutatkozhat, de akár még arra is van esély, hogy a november végi Los Angeles-i Autószalonon megvillantják.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak, hanem már év közben folyósít 150 milliárd forintot. Ebből 47 milliárdot csak a kórházi koszt feljavítása visz el. Arról, hogy mire elég mindez, és mit kellene tennie a következő kormánynak, Sinkó Eszter egészségügyi közgazdászt kérdeztük.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja. HVG-portré.