Sosem lesz vége a dízelbotránynak?
Nehéz számontartani, a dízelbotrányok hányadik fejezeténél tartunk, de úgy tűnik, még mindig esnek ki csontvázak az autógyárak szekrényéből. Miért vették elő megint a Suzukit?
Nehéz számontartani, a dízelbotrányok hányadik fejezeténél tartunk, de úgy tűnik, még mindig esnek ki csontvázak az autógyárak szekrényéből. Miért vették elő megint a Suzukit?
Házkutatást tartottak a Daimler több németországi telephelyén a Volkswagen dízelbotrányában leleplezett csaláshoz hasonló jogsértés gyanúja miatt.
Tetsuro Aikawa, a japán Mitsubishi autógyártó cég ügyvezetője nem mond le annak ellenére sem, hogy az épp csak kipattant dízelbotrányuk miatt máris feleződött a cég elsődleges piacán, odahaza a megrendelésük.A Volkswagennél is nagyobbat bukik a Mitsubishi.
A gyenge évkezdet ellenére is meg kívánja őrizni a Volkswagen fő márkája, a VW piaci részesedését Németországban.
Az elektromos autók piaci adatait bogarászni mindig érdekes, ha kellő összehasonlítási adatok is rendelkezésre állank, akkor pedig egyenesen élvezetes. Valahogy így gondolhatja az EV Obsession, mert hónapról hónapra kielemzi az eladási statisztikákat.