szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Éppen hogy bemutatkozott a nemzetközi sajtónak a bajor márka luxuslimuzinja, a gyártó közzétett egy videót arról is, hogyan rakják össze a részben karbonvázas nagy autót.

A BMW központi gyára, a németországi, München-közeli dingolfingi üzem, amelyben a márka legnagyobb limuzinja is készül.

A kocsi egyik legérdekesebb újdonsága, hogy a normál és hosszított tengelytávval készülő luxuslimuzinok esetében is egy úgynevezett Carbon Core nevű teherviselő karosszériaszerkezetet alkalmaznak, amellyel akár 130 kilogrammal mérséklődött a kocsi saját tömege az előző szériához képest.

A BMW i-modellektől átvett technológia révén, a 7-es a kategóriája első olyan modellje, amelyben ipari előállítású szénszál-erősítésű műanyag (CFRP) alkot kombinációt az acéllal és az alumíniummal.

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!