„Meg is nyugtat, vagy éppen felébreszt, jól kezdődik vele a nap” – így jógáznak Indiában és Magyarországon
A szerző 10 éve jógázik a jóga őshazájában, mesterfokozatot is szerzett jógatudományból Indiában. Szeretettel Delhiből sorozatunk írása.
A dízelbotrány és néhány jelentős felvevőpiac zsugorodása megérződik a Volkswagen teljesítményén.
Az autógyár pénteken közölte, hogy a Volkswagen alapmárka különböző típusaiból októberben 490 ezer darabot értékesítettek, ami 5,3 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. "A Volkswagen Pkw márka kihívásokkal teli időket él" - mondta Jürgen Stackmann igazgató.
Kínában, a világ legnagyobb autópiacán 1,8 százalékkal, Németországban pedig 1,9 százalékkal nőttek az eladások, egész Európát tekintve azonban 1,2 százalékos csökkenést szenvedett el a vállalat. Oroszországban 26 százalékkal estek az eladások. Rosszul alakult a helyzet Latin-Amerikában, Brazíliában 50 százalékkal zuhant az értékesítés.
Ugyanakkor az Egyesült Államokban, ahol szeptember 18-án kirobbant az emisszió-hamisítási botrány, sikerült 0,2 százalékkal több gépkocsit eladni, Kanadával együtt pedig 3,5 százalékkal több VW-kocsi lelt piacra. Szakértők szerint az orosz és a brazil piac drasztikus beszűkülése egyelőre ugyanannyi vagy inkább nagyobb kárt okoz, mint a dízelbotrány.
A szerző 10 éve jógázik a jóga őshazájában, mesterfokozatot is szerzett jógatudományból Indiában. Szeretettel Delhiből sorozatunk írása.
A Tisza szigetek korábbi koordinátora, Farkas Dezső az elnöke az Irány a Jövő Pártnak.
Az USA közéletének legnagyobb sztorija végzetes is lehet az amerikai elnök számára.
Egyre inkább úgy érződik, hogy a magyar kormánypárt nem csak az online világban kerül vesztes helyzetbe.
Nem ez az első eset, hogy a tiszásokat fenyegetik.
Hiába nőttek a fizetések, visszafogott a vásárlási kedv.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.
Bozó Szabolcsot a bátyja beszélte rá, hogy tegye fel a képeit az Instagramra – és csoda történt.