Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Tényleg imádnivaló kategória az autóiparon belül a japánok kei-carja.
A 3,5 méternél kisebb miniautókra, amik ráadásul európai szemmel, jellemzően valami egészen furcsa dizájnfilozófiát követnek, mindig öröm ránézni.
A Honda is ilyenekkel kezdete a karrierjét a motorgyártás mellett, és néha-néha visszapillantanak egy-egy példány erejéig. A középmotoros S660 Neo Classic Concept pont egy ilyen old-school kétüléses kisautó, meglepő külsővel. A kocsi lényegében egy változata a tavaly bemutatott S660-nak, ami egy őrületes könnyűsúlyú roadster, amelyről mi is írtuk, hogy bármikor vevőre lelne itt Európában is.
A retrós Classic Concept teljesen a kei-car követelmények szerint épült, 64 lóerős és maximum 660 köbcentis motorral. A kisautót ezen a videón körbe is járta egy látogató. Sajnos egyelőre nincs szó a Tokiói Autószalonon bemutatott koncepció gyártásáról.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.