Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A gépet Brooklynban dolgozták át, és nemcsak kinézetre lett állati.
Az utóbbi időben a japánok egy újfajta irányzatot vettek az autók tuningolásában. A leglátványosabb jellemzője, hogy a sárvédőívet extrém módon szélesítik ki, a hozzá tartozó elemet szegecsekkel rögzítik, az autó hátulja pedig úgy néz ki, mintha egy kacsáról mintázták volna. A stílus egyik legismertebb képviselője Akira Nakai már készített egy ilyen Mercedes-Benz CLA-t, most pedig egy Porsche 911-en volt a sor.
A japán tuningmester alig 72 óra alatt dolgozta át a gépet, a végeredményt tekintve pedig elég jó munkát végzett.
Aki arra is kíváncsi, hogyan készült el a gép, az utolsó 6 és fél (!) órát itt nézheti meg:
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.