szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hiba csúszott a fizetési rendszerbe, a tulajdonosok jobb híján a Facebookon és a Twitteren osztották ki a céget.

Kellemetlen meglepetésre ébredtek csütörtök reggel az amerikai Honda-tulajdonosok, a cég ugyanis duplán vonta le a kocsik aktuális havi törlesztőrészletét az ügyfelek számlájáról. A Honda szerint a dupla levonás egy feldolgozási hibának köszönhető, a baki azonban komoly gondot okozott azoknak, akiknek folyószámlahitelük van, így ugyanis nem tudják kifizetni a többi számlájukat – számolt be róla a The Verge.

Hogy pontosan hány ügyfelet érintett a hiba, azt a cég egyelőre nem árulta el, az viszont biztos, hogy a Honda ügyfélszolgálatának vonala pillanatok alatt túlterhelt lett. Sokaknak nem sikerült ügyintézővel beszélniük, ők a Facebookon és a Twtitteren adtak hangot felháborodásuknak. A cég ugyanakkor elismerte a hibát, és közleményben jelezte, bocsánatot kérnek és dolgoznak a hiba elhárításán.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!