Emlékszik még valaki a Rambo Lambóra?

Hamarosan gyártásba kerül a Lamborghini vadiúj SUV-je, azt viszont kevesen tudják, hogy nem ez lesz az olaszok első luxusterepjárója, hiszen a ’80-as évek végén már gyártottak ilyen autót.

  • hvg.hu hvg.hu
Emlékszik még valaki a Rambo Lambóra?

A Porsche, a Bentley és a Maserati után hamarosan a Lamborghini is beszáll a luxusterepjárók piacára, ami első hallásra meglehetősen furcsán hangzik egy sportkocsikra szakosodott olasz márkáról. A műfaj viszont nem teljesen idegen a Lamborghinitől, hiszen még jóval az Audi-éra előtt, 1986 és 1992 között már gyártottak terepjárót, igaz mindössze 301 példány készült az LM002 nevet viselő batárból, így a legritkább típusok közé tartozik.

Érthető hát, hogy ha felbukkan belőle egy restaurált, hibátlan állapotú darab akkor annak vaskosan megkérik az árát. A fényképeken látható 1990-ben gyártott autóért például 450 ezer dollárt, vagyis átszámítva mintegy 125 millió forintot kérnek a legnagyobb internetes licitálós oldalon. A szokásosnál mintegy kétszer nagyobb vételárat az indokolja, hogy a V12-es terepjáró már túl van egy öt évig tartó, a legkisebb csavarra is kiterjedő felújításon, melynek során 325 ezer dollár lett ráköltve, továbbá a futásteljesítménye még a 12 ezer mérföldet sem éri el.

Hogy megérte-e ennyi pénzt beleölni, azt mindenki döntse el maga, mindenesetre, aki egzotikus SUV-re vágyik, ami garantáltan nem jön szembe vele az utcán, annak jó választás lehet. Csak legyen a közelben Lamborghini-szerviz.

carscoops.com
carscoops.com
carscoops.com
carscoops.com
carscoops.com
carscoops.com
carscoops.com
carscoops.com
carscoops.com

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.