Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Egy hét kellett, hogy elkészüljön a cseh medve pickup változata.
Sokáig vártunk a csehek medvére, de a jelek szerint megérte: a múlt héten bemutatott Skoda Kodiaq egy igazán kellemes SUV-nak ígérkezik. A 4,7 méter hosszú, illetve 2,79 méteres tengelytávú újdonság két kategóriával nagyobb a Seat Atecánál és eggyel a VW Tiguannál, valamint csak 10 centiméterrel rövidebb a VW Touaregnél. Hossza alapján a Kodiaq leginkább az Audi Q5-össel és a Porsche Macannal versenyez egy ligában, az alapmodell 1450 kilogrammos tömege pedig kellemesen alacsonynak mondható.
A fejlesztése 4 évig tartott, ami nem csoda, a csehek ugyanis szerettek volna valami igazán meggyőző gépet letenni az asztalra. A jelek szerint ez sikerült is nekik, az ismert virtuáldizájner, Theophilus Chin viszont már tovább is gondolta a dolgot, és megnézte, hogyan festene a Kodiaq pickup-változata.
A négyajtós modell igazi csemege lenne, amitől a Chevroletnek és a Fordnak is bőven lenne félnivalója. Ha a látványt nézzük, reméljük, hogy meg fog épülni, ha pedig olyan teljesítményre lesz képes, mint a SUV, mélyen bízunk benne.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.