Biztonsági emberek vették át az irányítást több napra az egyik dunaújvárosi erőműben
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
A svédeknél nagy hagyománya van az emelt hasmagasságú, összkerékhajtású kombiknak, így a V90-t is utolérte a sors.
Az évek óta tartó SUV-láz miatt jelentősen csökkent a kombik iránti kereslet, pedig a legtöbb vásárlónak tökéletesen megfelelne egy jól pakolható puttonyos modell a látványos divatterepjárók helyett. Van azonban átmenet a két kategória között, mégpedig az emelt hasmagasságú, összkerékhajtású kombik világa, amit a Volvónál Cross Country-nak hívnak. A svédek terepkombijai kezdettől fogva nagy népszerűségnek örvendenek a praktikumot és hétköznapi használhatóságot kereső családok körében, így csak idő kérdése volt, hogy mikor készül el az új V90-ből is a terepes változat.
Aki esetleg arra tippelt volna, hogy a Párizsi Autószalonon találkozhat majd először a V90 Cross Country-val az tévedett, ugyanis a Volvo idén nem jelenik meg a kiállításon, helyette inkább saját rendezvényeket, tesztvezetéseket szerveznek, legalábbis a „vásárlókkal való közvetlenebb kapcsolatból” erre lehet következtetni. Ez egyben azt is jelenti, hogy a most leleplezett V90 CC-vel is csak a kereskedésekben találkozhat majd először a nagyérdemű.
A terepes változatot műanyag kasztni-toldatok és az összkerék-hajtás különböztetik meg a normál kiviteltől, valamint a 65 milliméterrel emelt hasmagasság, amivel még a legnagyobb konkurenciának számító Audi A6 Allroadot is lepipálja 3 centivel. A motorpalettáról egyelőre nem esett szó, de nagy meglepetésre nem kell készülni, valószínűleg ugyanazok a négyhengeres turbós benzines és dízel blokkok adják majd a kínálatot, mint az S90/V90 esetében.
A V90 Cross Country gyártása már ősszel beindul a torslandai üzemben, a legelső példányokat pedig 2017 első negyedévében vehetik át a leggyorsabb megrendelők.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M1-es autópálya és Esztergom között tervezett M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Két óra alatt sikerült lehozni a férfit.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.