szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Japán belpiacos modellként mutatkozott be a WRX S4 tS nevet viselő széria, amely nyomatékosabb motort, erősebb fékrendszert és feszesebb futóművet kapott, no meg számtalan apró kiegészítőt, amitől sokkal jobb lesz versenypályán.

Sokak szerint a Mitsubishi Lancer Evo egy lépéssel mindig a Subaru Impreza WRX STI előtt járt, de ez nem von le semmit az Impreza nagyszerűségéből. Pláne mostanság, hogy a Lancer Evo gyártása befejeződött, az Imprezából viszont bemutattak egy limitált szériás, japán belpiacos modellt, amely a legfontosabb részletekben fejlődött sokat az európai modellhez képest.

Subaru

Az új légszűrőnek és a kipufogónak köszönhetően 10 százalékkal nőtt a bokszermotor csúcsnyomatéka, továbbá harapósabb lett a fékrendszer az előlre szerelt négydugattyús Brembókkal, az úttartása pedig sokat javult az állítható első futómű, és a nyomatékvektoros hajtáslánc révén. Kívülről egyedi kiegészítőkről lehet felismerni a WRX S4 tS szériát, ilyen például a karbon első kötény, a fekete tetőantenna és a kovácsolt alumínium, 19 colos felniszett. Természetesen a beltérbe is jutott néhány típusspecifikus extra, úgy mint a Recaro kagylóülések és az egyedi műszerfal.

Subaru

Aki esetleg még tovább menne extrákban, annak elérhető az autóhoz az „NBR Challenge Package”, amivel a gyártó a 2015-ös és 2016-ös a nürburgringi kategóriagyőzelem előtt tiszteleg, fekete felnikkel, vasalódeszka méretű karbon hátsó szárnnyal, illetve az elmaradhatatlan emblémákkal.

A fényképek és a technikai adatok alapján egyetlen hibája van az autónak, mégpedig az, hogy csak Japánban forgalmazzák.

Subaru
Subaru
Subaru
Subaru
Subaru

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!