Ez talán az egyik legizgalmasabb csata most az autós világban
Egymásnak feszült a Nissan GT-R és az új Honda NSX. Majdhogynem azonos teljesítményadatokkal rendelkezik a két japán szupersportautó, de a Honda a hibrid technikát is beveti. Vajon ez mire elég a sok éven át csiszolt Godzilla ellen?
hvg.hu
Amióta bemutatták az új Honda NSX-et azóta foglalkoztatja a szupersportautók rajongóit, hogy az 581 lóereje vajon mire elég az olasz, brit és német erőgépekkel szemben. Erre a válasz bonyolultabb, mint gondolnánk, hiszen a 3.5 literes, ikerturbós V6-os blokk és a három elektromotorból álló hibrid hajtáslánca, valamint az összkerék-hajtás révén a számadatok nagyon keveset árulnak el a menet közbeni rugalmasságáról.
Ebben kicsit hasonlít a Nissan GT-R-re, hiszen a Godzillaként emlegetett V6-os rakéta szintén híres arról, hogy akár a kétszer annyiba kerülő konkurenciát is megtréfálhatja a fejlett összkerék-hajtásának köszönhetően. Adja is magát a helyzet, hogy összeeresszék a két japán harcost, amire végre az Egyesült Államokban sort is kerítettek egy negyedmérföldes sprint keretében. A végeredményt nem áruljuk el, de azt igen, hogy az NSX 581 lóerejével szemben a 2016-os GT-R 553 lóerőt állít csatasorba. Tegyék meg tippjeiket.
A hatalomnak az a legnagyobb csábítása, hogy azt gondolod, mindent megtehetsz. A kontroll meg azt jelenti, hogy nem tehetsz meg mindent – mondja Szikora János, aki megrendezte Térey János verses drámáját, A Nibelung-lakóparkot a székesfehérvári Vörösmarty Színházban.
Hollywood új generációjának legnevesebb színészeivel készült, de csak csöppnyi porfelhőt kavart a Vágtázó lovakról. Pedig ha nem is leszünk tőle vidámabbak, érdemes tenni vele egy próbát. Kritika.