Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Jurgen Stackmann, a Volkswagen értékesítési és marketingvezetője szerint nincs semmi elképzelhetetlen az elektromos sportkocsiban.
Tavaly ünneplte negyvenedik évfordulóját a Volkswagen legendás sportkompaktja, a Golf GTI, amit máig a kategória etalonjaként emlegetnek. Az igen jól eltalált autó komoly teljesítményre képes, amit természetesen belső égésű motorral ér el. A jelek szerint azonban új generációban gondolkodik a Volkswagen.
Az Autoevolution jelentése szerint Jurgen Stackmann, a cég értékesítési és marketingvezetője a minap arról beszélt, hogy az elektromos GTI egyáltalán nem a földtől elrugaszkodott gondolat, amit a közeli jövőben meg is valósítana a cég. Sőt, szerinte sokkal nagyobb esély van erre, mint egy elektromos kisbusz elkészítésére.
Persze a Volkswagennél mostanában nagyon ráfeküdtek a villamosításra, hiszen a dízelbotrány nagyon nem tett jót a cégnek. Hogy pontosan mikor lehet belőle valóság, nem tudni, de az eddigi koncepciókat nézve 2022-nél hamrabb biztosan nem. Teljesítményben valahol a Tesla Model 3 környékére lőnék be.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.