Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A Volkswagen tervezéséért felelős igazgató, Klaus Bischoff Amerikában árult el egy titkot.
Javában zajlik a Detroiti Autószalon, sőt, a hétvégén már véget is ér, azonban még így a végére is jutott egy érdekes információ, aminek valószínűleg minden Volkswagen-rajongó örülni fog. Klaus Bischoff, a német cég tervezésért felelős igazgatója a Carscoops információi szerint úgy nyilatkozott: bár még nincs végleges döntés, könnyen lehet, hogy megépítik a cég valaha volt egyik legnépszerűbb modelljének, a Bogárnak az elektromos változatát.
A kijelentést már csak azért is érdemes komolyan venni, mert a cég a dízelbotrány óta bejelentette, 2025-ig mintegey 30 elektromos modellel jönnek majd ki. Ebbe pedig bőven beleférhet a Bogár is.
A kocsi valószínűleg ugyanarra az MBQ-platformra épülne, mint az elektromos Golf. A németek egyébként korábban terveztek már elektromos Bogarat, egész pontosan a 2012-es Detroiti Autószalonon mutatták be, de a modell aztán valamiért eltűnt a süllyesztőben. A tanulmányautót lítium-ion akkumulátorral szerelték fel, ami 114 lóerős motort hajtott volna. A kocsi hatótávolságát akkor 160 km-re tervezték, amit mára minden bizonnyal átgonolnának a cégnél.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.