15 év után csináltak újra Super Bowl-reklámot a Nagy Lebowski rendezői
Közeleg a Super Bowl hétvégéje, elkezdtek befutni az autógyártók reklámjai az egyik legnagyobb nézettségű sporteseményre.
hvg.hu
Az amerikaifutball-bajnokság döntőjének meccse tízmilliókat ültet a tévé elé minden évben csak Észak-Amerikában. Mostanra legendássá vált, milyen irgalmatlan pénzeket képesek kifizetni a cégek a meccs alatti értékes reklámidőkre.
Ha már ennyit költenek megjelenésre, akkor a filmre is érdemes, így például a Mercedes-AMG GT reklámjára a Joel és Ethan Coen rendező testvérpárt nyerték meg, akik a Fargót, a Nagy Lebowskit vagy a Nem vénnek való vidéket csinálták.
A Mercedes-AMG GT Roadser egyébként tavaly október elején mutatkozott be a Párizsi Autószalon. A kétüléses roadster kétféle verzióban készül, amikben ugyanaz a 4.0 literes V8-as biturbó motor dolgozik, de eltérő teljesítménnyel. Az alapmodellben 476 lóerőt és 630 Nm maximális nyomatékot produkál, míg a GT C csúcsmodellben 557 paripát és 680 Nm-t csaltak elő az AMG mérnökei.
A Coenek korábban, az H & R Blocknak csináltak Super Bowl-reklámot 15 évvel ezelőtt, valamint egy Honda-szpotot 18 évvel ezelőtt.
Hazai idő szerint február 6-án hajnali fél 1-kor ismét kezdetét veszi az egyik legjobban várt amerikai sportesemény, a Super Bowl, ami sorrendben már az 51. lesz.
Ritkán látott botrány lett egy csökkenő eladásokkal küzdő divatház reklámjából, amely közel egy hete tematizálja az amerikai közéletet. Mások belebuktak hasonló ügyekbe, ám itt még jól is alakulhatnak a dolgok az American Eagle számára, és ebben nagy szerepe lehet Donald Trumpnak.