A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A német gyártó puttonyos nagyautójával igen gyorsan célba juttathatók a különböző szállítmányok.
A Porsche 2010-ben dobta piacra a négy személy számára igen gyors közlekedési eszközként szolgáló Panamerát, melyből 2012-ben napvilágot látott egy bizonyos Sport Turismo nevezetű változat. Ez a kombiszerű járgány végülis nem került sorozatgyártásba, most azonban megérkezett a 2016-ban debütált második generációs Panamerából készült kombi változat kereskedelmi forgalomban is elérhető verziója, amit mi egyébként letakart állapotban már októberben láttunk egy drezdai Porsche gyárlátogatáson.
Így nézett ki az 5 évvel ezelőtti koncepcióautó:
És most így fest a tömeggyártásba szánt következő generációs változat:
Az ismételten Porsche Panamera Sport Turismo nevet kapott vadonatúj modell a B-oszlopig teljesen megegyezik az alapmodellel, innentől hátrafelé viszont már kevésbé lejt a tetővonal. Az ötödik ajtó mögött alaphelyzetben 520 liternyi csomagnak jut hely, de ha egy zöld rendszámos E-Hybrid változatra vágyunk, akkor be kell érjük szerény 425 literrel. Ha méretesebb tárgyakat szállítanánk, akkor az ülések lehajtását követően 1390 liter (hibrid: 1295 liter) térfogat áll rendelkezésünkre. Amennyiben ez kevés lenne, nincs más választás, mint Macant (500/1500 liter) vagy még inkább Cayenne-t (670-1780 liter) vásárolni, ez azonban ugyebár már a SUV-ok kategóriája.
A 3 literes biturbó V6-os erőforrásból 330, illetve 440 lóerős változatot szerelnek a Sport Turismoba, a 4 literes biturbó V8-as benzinmotor pedig 550 lóerőt szabadít rá az utakra. A gázolajos V8-as erőforrás 440 lóerős, a hibrid kivitel pedig 462 lóerős környezettudatosságról tesz tanúbizonyságot. A több mint 5 méter hosszú légrugós kombiról sem hiányozhat a spéci hátsó légterelő, mely sebességtől és beállítástól függően háromféle pozíciót vehet fel.
A 4+1 üléses Porsche Panamera Sport Turismo rendkívül praktikus autó, hiszen csomagrendező sínek, rögzítőháló, lekötőpontok és még egy 230 voltos dugalj is található a csomagterében. A zuffenhauseni kombiért azonban egyelőre még felesleges a kereskedésekbe rohanni, ugyanis a mintegy 30 millió forintos alapárú autó csak októbertől lesz kapható. A nagyközönség által először a hamarosan kezdődő Genfi Autószalonon megtekinthető új Porsche legerősebb példányának, a Turbónak körülbelül 50 millió forint lesz az alapára, ami néhány extrával könnyen 70 millió forint magasságába tornázható.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.