Maradt az őszinte biturbó V6 a legújabb Maseratiban
Az olasz gyártó bemutatta az MC20 továbbfejlesztett változatát, a továbbra is hibrid hókuszpókusz nélküli MCPurát.
Az olasz gyártó bemutatta az MC20 továbbfejlesztett változatát, a továbbra is hibrid hókuszpókusz nélküli MCPurát.
Ez az igen ritka olasz sportkocsi egészen a 80-as évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.
A Porsche 911 Carrera 4S itthoni kezdőára csak hajszállal marad 70 millió forint alatt.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat az egyedi külsejű, első féklámpát is felvonultató Bertone Nuccióra.
Íme a vezetési élményre kigyúrt vadonatúj limitált szériás Porsche 911 Club Coupe.
Az Ariel stílusos formában ünnepli meg az Atom negyed évszázados jubileumát.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Lamborghini Revueltót esetleg picit visszafogott megjelenésűnek és szerény teljesítményűnek tartjuk.
A többféle hajtásláncot felvonultató HF-11 az amerikaiak válasza a brit Gordon Murray T.50-re.
Az összkerékhajtású új Porsche 911 4S háromféle karosszériaváltozatban támad.
Hivatalosan is lehullott a lepel a Ferrari Roma sportkupé utódjáról.
Jó eséllyel ez a világ legszerényebb futásteljesítményű Ferrari F40-ese, ami éppen új gazdára vár.
A Chevrolet Corvette ZR1X első kerekeit villanymotor, a hátsókat pedig egy bivalyerős biturbó V8 hajtja.
Bepattantunk egy őszinte biturbó V8 „szívű” Mercedes-AMG GT 63 kormánya mögé és három nap alatt négy országon át igyekeztünk a lehető legtöbb kanyart és kulturális élményt levadászni. Pusztult a benzin, telt az élményzsák és közben nem féltük koptatni a kamera szenzorát.
Teteje és szélvédője sincs a látványos vonalvezetésű benzinpusztító újdonságnak.
A Scuderia Cameron Glickenhaus legfrissebb újdonsága lényegében egy közutakra szabadított Le Mans Hypercar.
Az eladási problémákkal küszködő Maserati áthelyezi a GranTurismo és GranCabrio modellek gyártását.
A De Tomaso P72-t egy amerikai eredetű kompresszoros V8-as benzinmotor hajtja.
A Concorso d’Eleganza Villa d’Este árverés legnagyobb értékű kocsija ez az 1948-as Ferrari.
A tisztán elektromos hajtású Baltasar Revolt R sokkal könnyebb a Mazda MX-5-nél.
Erős V8-as szívómotorral, kézi kapcsolású váltóval és hátsókerék-hajtással csábít vásárlásra ez az újszerű Porsche 928-as.