szerző:
hvg.hu

A brazil világbajnok megmutatja, hogy milyen pedálkezeléssel érhető el a legjobb köridő egy versenypályán.

Ayrton Sennát sokan mind a mai napig a világ legjobb Forma 1-es pilótájának tartják. Az 1994-ben a San Marino-i nagydíjon egy Williams volánjánál halálos balesetet szenvedett versenyzőről azonban kevesen tudják, hogy egy közúti sportautó, az ikonikus Honda NSX fejlesztésében igen komoly segítséget nyújtott a japán mérnököknek.

Az alábbi onboard videóban nemcsak Senna kormánykezelése és az általa vezetett NSX műszerfala, hanem a háromszoros világbajnok úgynevezett "heel and toe" pedálkezelése is kiválóan figyelemmel kísérhető. Petrolhead olvasóink minden bizonnyal látták már a felvételt, melynek időről időre történő megtekintését azonban egyszerűen nem lehet megunni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Radar360: Az MNB kétszer fizetett, egyszer sem válaszolt

Radar360: Az MNB kétszer fizetett, egyszer sem válaszolt

Radar360: Orbánt kitennék, Greta aggódik, Trump optimista

Radar360: Orbánt kitennék, Greta aggódik, Trump optimista

Csökkennek a felvételi ponthatárok

Csökkennek a felvételi ponthatárok

A Rádió 1 és a Best FM is Mészáros Lőrinc környezetéhez került

A Rádió 1 és a Best FM is Mészáros Lőrinc környezetéhez került

Ha van önnél otthon ilyen tűzijáték, meg ne gyújtsa

Ha van önnél otthon ilyen tűzijáték, meg ne gyújtsa

Negyvennégy gyöngyöspatai már nyilatkozott is, hogyan kéri a kártérítést

Negyvennégy gyöngyöspatai már nyilatkozott is, hogyan kéri a kártérítést