A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
Elon Musk legfrissebb ötlete szinte már menetrendszerűen érkezett – lássuk, hogy miről is van szó.
A Tesla tulajdonosa nemrégiben egy új startup céget alapított: a Boring Company névre hallgató vállalkozás célja nem más, mint a városi közlekedés forradalmasítása. Elon Musk néhány hete vázolta fel a Boring Company első projektjét, melynek keretein belül a nagyvárosok alatt alagutakat fúrnának, és azokban 200 km/h sebességgel szállítanák az útfelszínen a speciális dokkolókra parkolt és onnan a mélybe eresztett személyautókat.
Musk szerint ily módon jelentősen, akár a negyedére lehetne csökkenteni a városi autós közlekedés menetidejét, de emberünk nem áll meg itt. Legfrissebb ötlete az, hogy nemcsak személyautók, hanem ennél nagyobb személyszállító eszközök is használhatnák az újfajta földalatti közlekedési rendszert. Ezek a járművek valahogy így néznének ki:
A négy keréken guruló üvegkapszulákban a tervek szerint egyszerre akár több mint tíz ember is utazhatna, akár biciklikkel együtt. Az alvázba rejtett akkumulátorokban tárolt energia segítségével az új elektromos tömegközlekedési eszköz a felszínen csak rövidebb távokat tenne meg, vagyis az utazások nagy része a föld alatt zajlana le.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
A kolónia egyre nő, megoldás még nincs.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
Kvízjátékunk egyszerű: a négy megadott névből három a képzelet szüleménye, egy pedig valóban létezik.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.