Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A különleges olasz sportkocsit egy 80-as évekbeli reklámfilmben ismerhette meg a világ.
Az 1986-os évjáratú Testarossát egy kalifornai cég alakította át kabrióvá, mintegy 40 ezer dollár (10,5 millió forint) ellenében. 1987-ben pedig úgy vált világhírűvé, hogy felbukkant a Pepsi egyik reklámfilmjében. Íme a több mint 4 perces videó, melyben 1 perc 57 másodpercnél jön el a Ferrari ideje:
A 31 esztendős különlegesség eddig mindössze 28 ezer kilométert tett meg, és most eladó sorba került. Az árcéduláján 799 ezer dolláros, vagyis átszámítva mintegy 211,5 millió forintos összeg olvasható.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.