Tóta W. Árpád: Nemzeti együttműködés a Fidesz ellen
Magyarország felébredt, pezseg, forr és tüntet, és egész biztosan tudja, mit nem akar. Állampártot. Vélemény.
Az ingostadti márka menedzserautója pár nappal valós premierje előtt érkezett meg az interneten.
A nagyméretű A8-as – amelyet már vezettünk is – és a sportosabb A7 stílusát és a csúcstechnológiáját kapja az Audi A6 szedán nyolcadik generációja, amely a Genfi Autószalon egyik legfontosabb látnivalója lesz.
A legfontosabb stíluselemek persze ismerőek, a széles egyrétegű rács, a nagy légbeömlők és a szögletes fényszórók, ezek határozzák meg az üzleti autót. Az új A6 esetében egyébként három különböző fényszóróegység lesz rendelhető: többek között a HD Matrix LED-es fényszórók is.
Az új A6 kissé nagyobb, mint az elődje: 4939 mm hosszú, 1886 mm széles és 1457 milliméter magas, a tengelytávja pedig 9,24 cm-rel növekedett. A megnövelt dimenzióknak köszönhetően a teljesen új modell nagyobb hátsó ülésteret, valamint több fej- és vállteret kínál.
A kabin nagyrészt az A7-ből került át, vagyis erősen futurisztikus kialakítással rendelkezik: három display, amelyből egy 12,3 hüvelykes a digitális műszercsoportot jelent, egy 10,1 hüvelykes infotainment rendszeré, és plusz egy 8,6 hüvelykes kijelzővel a klímát szabályozhatjuk. Az autó teljesen új ülésekkel is rendelkezik, amelyek fűtést, szellőzést és masszázst kínálnak.
Európában az A6 két különböző motorral debütál. A turbófeltöltésű 3,0 literes TFSI V6-os, 340 LE (250 kW) és 500 Nm nyomatékot kínál. Ezt a teljesítményt egy hétfokozatú S tronic sebességváltó és összkerékhajtás viszi a kerekek felé, amellyel a szedán 5,1 másodpercen belül gyorsul 0-100 km/h-ra.
A dízelmotorok esetében a 3,0 literes TDI V6 az alap, amely 286 lóerős (210 kW) és 620 Nm nyomatékú. Függetlenül motorváltozatoktól, ott lapul a kocsiban a "mild hibrid rendszer" is, amely egy szíjas generátorból és egy lítium-ion akkumulátorból áll. Audi szerint a rendszer segít csökkenteni az üzemanyag-fogyasztást nagyjából 0,7 l-rel 100 kilométerenként.
Ami az önvezetést illeti nem meglepő, hogy az A6 nagyjából az A8-as szintjén áll. Parkolási és garázs pilótafunkcióval, amely lehetővé teszi a sofőr nélküli automatikus parkolást.
A 2019-es Audi A6 fogalmazása júniusban indul Németországban, és az A6 50 TDI quattro ára 58 050 euróról indul majd az első információk szerint.
Magyarország felébredt, pezseg, forr és tüntet, és egész biztosan tudja, mit nem akar. Állampártot. Vélemény.
A HVG újságírói adnak pár tippet a vakációhoz.
Az énekes már elnézést kért, amiért elragadta az aljas indulat.