A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A fővárosi 4-es, 6-os villamosok utasai a sebességkorlátozásból és a rázkódásból könnyen észrevehetik, ha a szerelvények olyan pályaszakaszra érnek, ahol halaszthatatlan a felújítás. Az autósok pedig már láthatják is a dülöngélő szerelvényeken, amikor lepukkant vágányokon döcögnek át.
A budapesti 4-es, 6-os Európa egyik legforgalmasabb villamosvonala, 24 órában működik, így nem mindegy, milyen állapotban van a pálya. Meg azért sem, mert sebességkorlátozásokkal nehéz tartani a menetidőt. A Széll Kálmán tér és az újbudai végállomások között évek óta szakaszosan újítják fel a pályát, de még mindig vannak olyan sárga térköves részek, amelyeken ránézésre is félelmetes állapotban vannak a sínek.
A Mester utcánál egész jól látható, hogyan hullámvasutaznak az Újbuda felé gördülő szerelvények. A Járókelő.hu olvasója rögzített egy ilyen videót, amire a BKV-Figyelő hívta fel a figyelmet.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.