Ez lehetne a Dacia igazi ellenfele itthon is

Az érdekessége igazán a konstrukciónak, hogy a Daciával közös háztartásból érkezik. Ez a Lada Vesta Cross Sedan.

  • hvg.hu hvg.hu
Ez lehetne a Dacia igazi ellenfele itthon is

Bármennyire is ismert, hogy a Dacia jó ideje a Renault tulajdona, az talán kevésbé, hogy az AvtoVAZ, a Lada gyártója szintén. Egész pontosan a Renault-Nissan-Mitsubishi konglomerátumé.

A francia-japán óriásvállalat nagyjából ugyanazt próbálja megcsinálni mint a Volkswagen-konszern a maga számtalan márkájával. Ugyanaz az alap, különfélék az emblémák.

Nemrégiben mutatkozott be nálunk is a legújabb Lada Vesta SW Cross – itt írtunk a 3,8 millió forintról induló kocsiról – máris itt a következő variánsa, a Vesta Cross Sedan, ami a jelenlegi Lada kínálatból talán a leginkább nyerő lehet.

A Cross Vesta Sedan egyik erőssége a 20,3 centis hasmagasság, ami nem csak a kényelmes beülést, de a rosszabb utakon való komfortos autózást is garantálhatja.

Ahogyan a Lada Vesta Crossnál itt is egészen kulturáltan lehet felöltöztetni a kocsit, mert van opciósan: parkolást segítő hátsó ultrahangos rendszer, multifunkciós kormánykerékről vezérelhető sebességtartó automatika, hűthető kesztyűtartó, fedélzeti számítógép, USB-csatlakozók, valamint esőszenzor és fényérzékelős automata fényszórókapcsolás.

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.