Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az érdekessége igazán a konstrukciónak, hogy a Daciával közös háztartásból érkezik. Ez a Lada Vesta Cross Sedan.
Bármennyire is ismert, hogy a Dacia jó ideje a Renault tulajdona, az talán kevésbé, hogy az AvtoVAZ, a Lada gyártója szintén. Egész pontosan a Renault-Nissan-Mitsubishi konglomerátumé.
A francia-japán óriásvállalat nagyjából ugyanazt próbálja megcsinálni mint a Volkswagen-konszern a maga számtalan márkájával. Ugyanaz az alap, különfélék az emblémák.
Nemrégiben mutatkozott be nálunk is a legújabb Lada Vesta SW Cross – itt írtunk a 3,8 millió forintról induló kocsiról – máris itt a következő variánsa, a Vesta Cross Sedan, ami a jelenlegi Lada kínálatból talán a leginkább nyerő lehet.
A Cross Vesta Sedan egyik erőssége a 20,3 centis hasmagasság, ami nem csak a kényelmes beülést, de a rosszabb utakon való komfortos autózást is garantálhatja.
Ahogyan a Lada Vesta Crossnál itt is egészen kulturáltan lehet felöltöztetni a kocsit, mert van opciósan: parkolást segítő hátsó ultrahangos rendszer, multifunkciós kormánykerékről vezérelhető sebességtartó automatika, hűthető kesztyűtartó, fedélzeti számítógép, USB-csatlakozók, valamint esőszenzor és fényérzékelős automata fényszórókapcsolás.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.