Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Megjelentek az első hivatalos képek az új kompakt méretű crossoverről.
A franciák prémium autója – ami a Citroenről leválasztott DS-márka modellje – meglehetősen egyedi formatervű az érdekes vonalú orrész, a süllyesztett ajtókilincsek és a két tónusú karosszéria révén. A belső tere is legalább ilyen avantgárd, a háromküllős kormánykerék és a digitális műszerfal még szokványos, de a gyémánt alakú dizájn már a legkevésbé.
A DS3 Crossback nagy újdonsága majd félév múlva érkezik az E-Tense verzió formájában, ami egy tisztán elektromos autó, de külsőleg teljesen olyan lesz, mint a hagyományosak. Egy 100 kW-os motor lesz benne, 50 kWh akkumulátor-kapacitással.
A DS mérnökei azt ígérik, hogy 300 km-t lehet majd menni egy töltésre az autóval.
Addig maradnak a hagyományos, belsőégésű erőforrású példányok: 155 LE-s 1.6 l-es benzines, illetve kisebb 1.2 l-es 130 LE-s változattal, valamint lesz egy 1.5 l-es dízel is.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.