A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A cascós autók közt egyre több az olyan jármű, amelyeknél a fejlettebb felszereltség miatt sokkal drágább a javíttatás.
A teljes körű casco biztosítások éves átlagdíja 93 200 forint volt tavaly, ez tíz százalékos emelkedés 2017-hez viszonyítva - közölte a Netrisk.hu biztosítási alkuszcég.
A biztosításközvetítő cég ügyvezető igazgatója, Sebestyén László az emelkedést két fő okra vezeti vissza: egyrészt nő az ügyfelek tudatossága, és egyre nagyobb hányaduk választ casco biztosításához kiegészítő fedezetet, másrészt a biztosított állományban megnőtt a "fiatal" autók részaránya, amelyeknek helyreállítási költségei a fejlettebb felszereltség miatt magasabbak.
A Netrisk.hu összevont online és offline adatai szerint az évfordulós biztosításváltók átlagosan 72 ezer forintért kötöttek szerződést, miközben az újonnan kötött, úgynevezett azonnali casco átlagára új autók esetében 101 600 forint, használt autóknál 107 ezer forint volt. Az évfordulós váltók jellemzően több kármentes évvel rendelkeznek, és többségük a váltáskor eleve a kedvezőbb díj elérésére törekszik - tették hozzá.
Az elemzés szerint az ügyfelek tudatossága mutatkozik meg abban is, hogy a szerződők 54 százaléka a kár esetén a számára legkedvezőbb, 10 százalékos, de minimum 50 ezer forintos önrészt választja. További 35 százalék él a 10 százalék/100 ezer forintos önrészt előíró konstrukcióval. Ezek némileg drágább biztosítások, mint például a 20 százalékos verziók, de komolyabb kár esetén az ügyfelekre csupán feleakkora anyagi terhet rónak az alacsonyabb önrészarány miatt.
Az elérhető díjkedvezmények miatt a nagyobb egyszeri kiadás ellenére egyre többen választják az egyösszegű éves díjfizetést: a szerződők 51 százaléka döntött így 2018-ban. A második legnépszerűbb a negyedéves díjfizetés 32 százalékkal. Jelentősen, 61-ről 67 százalékra emelkedett egy év alatt azok aránya, akik átutalással rendezik a díjaikat - áll az összegzésben.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.