szerző:
hvg.hu
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Egy brit kutatás szerint nem sokat.

Az autósok többsége nem törődik a 20 mérföld per órás (nagyjából 30 km/h) sebességkorlátozással, ha az erre figyelmeztető táblán kívül nincs más útjelzés elhelyezve – derül ki a belfasti Queens Egyetem kutatásából.

A Times és a Sun által is ismertetett kutatás szerint az ilyen intézkedéseknek mindössze akkor van értelme, ha útszűkület vagy fekvőrendőr is lassítja a forgalmat. Amikor viszont egy ilyen zónába érkezik az autós, akkor már 41 százalékkal csökkent az ütközések és 46 százalékkal a sérülések száma.

Az utóbbi időben több brit város, így például London, Birmingham, Edinburgh, Leeds, Glasgow, Brighton, Liverpool, Nottingham és Southampton is igyekezett a város forgalmát lelassítani – egyelőre kevés sikerrel.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
A Lungo Drom-ellenes koalíció zárhatja le a Farkas Flórián-féle korszakot a roma önkormányzatiságban

A Lungo Drom-ellenes koalíció zárhatja le a Farkas Flórián-féle korszakot a roma önkormányzatiságban

Még mindig rejtély övezi a máltai újságíró meggyilkolását

Még mindig rejtély övezi a máltai újságíró meggyilkolását

Elegánsabb lesz az új Skoda Octavia

Elegánsabb lesz az új Skoda Octavia

Kirúgták a kormánymédia plagizáló újságíróját

Kirúgták a kormánymédia plagizáló újságíróját

Szabadegyetemet indít a CEU

Szabadegyetemet indít a CEU

Hiába a tűzszünet, többen meghaltak a török támadásokban Szíriában

Hiába a tűzszünet, többen meghaltak a török támadásokban Szíriában