szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Matthew McConaughey önkéntes száműzetése tarol.

Listát készített a mostanság sugárzott autós reklámokról a Wardsauto annak alapján, melyek bizonyulnak a leghatásosabbnak. Ezt a legjobban az jelzi, hogy a reklám közben nem csinálnak semmit az emberek: nem kapcsolnak el, nem tekernek bele, nem hívják elő a csatornakínálatot, hanem végignézik a hirdetést.

A rangsor elejére az a hirdetés került, amely Matthew McConaughey önkéntes elvonulásáról szól egy 2020-as Lincoln Aviatorban. A koronavírus-világjárvány kitörése előtti utolsó napokban készült reklám most már egészen más jelentéstartalommal bír, mint amit a készítők szántak neki.

Ennek hatása meg is látszik: a reklám sugárzása során a közönségméréssel foglalkozó iSpot indexe szerint az átlagosnál 38 százalékkal kevesebb interakció történik, vagyis sokan végignézik.

Másik hasonlóan témaérzékeny most a Range Rover Evoque új reklámszpotja, amelyben egy kutya álmodozik magányosan egy szobában.

A Buick/GMC reklámja is "betalált", abban azt hangsúlyozzák, mennyi minden változhat meg egyetlen éjszaka alatt. A cég a mostani helyzet miatt ingyenesen adja a segélyszolgáltatását, amely a kocsikból gombnyomásra érhető el.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!