A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A jótevő összesen húszezer maszkkal tudott segíteni nyolcvanegy intézménynek.
A múlt hét elején tűnt fel több győri idősotthon és kórház környékén egy Lamborghini, a Kisalföld kiderítette, hogy tulajdonosa nem csak városnézésre érkezett, hanem azért, hogy arcmaszkokat adományozzon az intézményekben dolgozóknak.
A férfi a lapnak elmondta, hogy győri születésű, nagyjából kilenc éve él Budapesten, ahol több vállalkozása is van, kifejezetten azért jött haza, hogy a szülővárosába is juttasson a maszkokból.
"Állatmenhelyeket is rendszeresen támogatunk a menyasszonyommal Budapesten és Szlovákiában is, ahonnét ő származik. Amikor nálunk is megjelent ez a vírus, úgy éreztem, hogy ezekkel a maszkokkal tudok másokért tenni. Ha most árvíz lenne, akkor az ott dolgozókat segíteném
- mondta a Kisalföldnek.
A jótevő olyan maszkokat vásárolt meg, amelyeket a közösségi médiában hirdettek. Elmondása szerint soha nem akart, és nem is fog kereskedni velük. Mivel sikerült még néhány támogatót maga mellé állítania, összesen húszezer maszkot tudott vásárolni.
Az adományokból jutott már a győri Petz kórház több osztályára, a Lurkó Alapítványnak, a saját háziorvosának, illetve a győri és Győr környéki idősotthonoknak is, többek között Écsen, Győrújbaráton, Pannonhalmán, Ravazdon. Budapestre és Szekszárda is jutott, így összesen nyolcvanegy intézménynek tudott segíteni.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
A kolónia egyre nő, megoldás még nincs.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
Ez a HVG kvízjátéka.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.