Az Alfa Romeo Giulia és Stelvio alapmodelljei után, amelyek tavaly frissültek, a Quadrifogliók, azaz a sportváltozatok is megújultak.
hvg.hu
A hajtáslánchoz egyelőre nem nyúltak az olaszok, továbbra is 510 lóerős, 2,9 literes, V6-os Bi-Turbo motorokkal érkeznek az autók, de a dizájnon és az elektronikai asszisztenseken újítottak a két sportos Alfa esetében.
Az egyik legfontosabb újdonság azon túl, hogy kapott egy új 21 colos felnit a Stelvio, és a középkonzolt átdolgozták mindkét modellben, hogy egy szénszálból és titánból készülő, kettős üzemű Akrapovics kipufogórendszert is lehet mostantól rendelni hozzájuk.
Alfa Romeo
A frissítés apróbb eleme még, hogy a biztonsági övek mostantól piros, illetve zöld színben is rendelhetők, ám sokkal fontosabb, hogy új az infotainment-rendszer 8,8 colos érintőképernyője és megújult a kezelőfelülete is. Megérkezett az autókba a 2-es szintű önvezetést támogató, a Bosch által fejlesztett asszisztensi rendszer is.
A Quadrifoglio modellekben újdonság még a Performance Pages alkalmazás is, ami arra szolgál, hogy folyamatosan látni lehessen a gépkocsi menetdinamikai és mechanikai jellemzőit.
A két újdonság elvileg idén nyártól már megvásárolható.
David Zucker, a Naked Gun rendezője biztosan nem nézi meg a Liam Neesonnal készült negyedik részt, mert az szerinte ötlettelen másolat lesz csupán. A ZAZ-trió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk. És persze a Csupasz pisztoly 4-ről, amiből kihagyták.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Vajon eljön az idő, amikor a boltok nekünk fizetnek majd azért, hogy náluk vásároljunk? Nem tudni, de tény, történelem során volt néhány furcsa példa arra, mi miért került kevesebbe és ennek mi lett a következménye. Elek Péter hozott is párat a Duma Aktuál közönségének.