Az Alfa Romeo Giulia és Stelvio alapmodelljei után, amelyek tavaly frissültek, a Quadrifogliók, azaz a sportváltozatok is megújultak.
hvg.hu
A hajtáslánchoz egyelőre nem nyúltak az olaszok, továbbra is 510 lóerős, 2,9 literes, V6-os Bi-Turbo motorokkal érkeznek az autók, de a dizájnon és az elektronikai asszisztenseken újítottak a két sportos Alfa esetében.
Az egyik legfontosabb újdonság azon túl, hogy kapott egy új 21 colos felnit a Stelvio, és a középkonzolt átdolgozták mindkét modellben, hogy egy szénszálból és titánból készülő, kettős üzemű Akrapovics kipufogórendszert is lehet mostantól rendelni hozzájuk.
Alfa Romeo
A frissítés apróbb eleme még, hogy a biztonsági övek mostantól piros, illetve zöld színben is rendelhetők, ám sokkal fontosabb, hogy új az infotainment-rendszer 8,8 colos érintőképernyője és megújult a kezelőfelülete is. Megérkezett az autókba a 2-es szintű önvezetést támogató, a Bosch által fejlesztett asszisztensi rendszer is.
A Quadrifoglio modellekben újdonság még a Performance Pages alkalmazás is, ami arra szolgál, hogy folyamatosan látni lehessen a gépkocsi menetdinamikai és mechanikai jellemzőit.
A két újdonság elvileg idén nyártól már megvásárolható.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.