Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A limitált kiadást Range Rover Fiftynek hívják, és stílszerűen 1970 darabot gyártanak majd belőle.
A fél évszázados jubileumot ünneplő különkiadás alapja a prémium Autobiography felszereltségű Range Rover, amit az SVO részleg, a márka különleges autóit készítő műhelye veszi kezelésbe.
A korlátozott kiadású Fifty alapfelszereltségként négy színben kapható: Santorini fekete, Aruba ezüst, Carphatian szürke és Rosello piros. Aki még különlegesebbet akar, az választhatja a Bahama arany, a Davos fehér vagy a képen látható Tuscan kék színben is.
Az autót 22 hüvelykes könnyűfém felnik díszítik, és több kis plaketten jelenik meg rajta a Fifty felirat.
A vásárlók választhatnak a standard és a hosszított tengelytávú karosszéria, valamint három motorvariáció – a benzines V8-as, a dízel és a P400e plug-in hibrid – közül.
A legnagyobb benzinmotorral szerelt normál Autobiography ára 130 ezer dollárnál kezedődik, a speciális változatok árát azonban még nem tette közzé a gyártó.
Az első darabok érkezésének idejét sem publikálták még, de a jubileum miatt várhatóan még az idén piacra dobják.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.