
Az új modellévű Discoveryt elsősorban az átrajzolt fényszórókról és hátsó lámpákról, a módosított hűtőrácsról, illetve az új lökhárítókról lehet felismerni.

Az utastérben egy a korábbiaknál nagyobb méretű, illetve a Defenderből már ismerős 11,4 colos érintőképernyős infotainment rendszert fedezhetünk fel, mely immár OTA (Over The Air) módon is képes frissítéseket fogadni. Ezenkívül megújult a kormány, a középkonzol és a váltókar, valamint kényelesebbek lettek az ülések.


A D250-es alapmodell mozgatásáról egy 249 lóerős teljesítményű, illetve 570 Nm nyomatékú, 3 literes 6 hengeres dízelmotorra épülő lágyhibrid hajtáslánc gondoskodik. A D300-as kivitelben ennek a hajtásláncnak a 300 lóerős, illetve 650 Nm-es változata teljesít szolgálatot.

A Land Rover Discovery P300 motorházteteje alatt egy lágyhibrid technika nélküli 2 literes 4 hengeres benzines erőforrás található, mely 300 lóerőt, illetve 400 Nm-t szabadít rá a kerekekre. A csúcsmodell P360-at egy 3 literes 6 hengeres benzinmotorra épülő lágyhibrid hajtás mozgatja, a maga 360 lóerős teljesítményével, illetve 500 Nm-es nyomatékával.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.