A
Land Rover 1989-ben dobta piacra
Discovery nevezetű terepjárójának első generációját, melynek aktuális ötödik nekifutása 2017 óta rója az utakat, és most megkapta az első komolyabb
ráncfelvarrását.
Az új modellévű Discoveryt elsősorban az átrajzolt fényszórókról és hátsó lámpákról, a módosított hűtőrácsról, illetve az új lökhárítókról lehet felismerni.
Az utastérben egy a korábbiaknál nagyobb méretű, illetve a Defenderből már ismerős 11,4 colos érintőképernyős infotainment rendszert fedezhetünk fel, mely immár OTA (Over The Air) módon is képes frissítéseket fogadni. Ezenkívül megújult a kormány, a középkonzol és a váltókar, valamint kényelesebbek lettek az ülések.
A D250-es alapmodell mozgatásáról egy 249 lóerős teljesítményű, illetve 570 Nm nyomatékú, 3 literes 6 hengeres dízelmotorra épülő lágyhibrid hajtáslánc gondoskodik. A D300-as kivitelben ennek a hajtásláncnak a 300 lóerős, illetve 650 Nm-es változata teljesít szolgálatot.
A Land Rover Discovery P300 motorházteteje alatt egy lágyhibrid technika nélküli 2 literes 4 hengeres benzines erőforrás található, mely 300 lóerőt, illetve 400 Nm-t szabadít rá a kerekekre. A csúcsmodell P360-at egy 3 literes 6 hengeres benzinmotorra épülő lágyhibrid hajtás mozgatja, a maga 360 lóerős teljesítményével, illetve 500 Nm-es nyomatékával.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.