Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Az 5,21 méter hosszú német elektromos autó megkapta a hivatalos EPA minősítését.
Az Európában használatos régi NEDC-, illetve újabb WLTP-szabványoknál sokkal szigorúbb, és így a valós hatótávhoz sokkal közelebbi adatokat produkáló amerikai EPA-szabvány szerint az egyik legújabb Mercedes villanyautó, az EQS 450+ nagyjából 560 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik. Az összkerékhajtású EQS 580+ 4Matic EPA-hatótávja mintegy 544 kilométer.
Viszonyításképp, a Tesla Model S Long Range ugyanezen szabvány szerint 648 kilométerre van minősítve, az aktuális rekorder Lucid Air hatótávja pedig eléri a 832 kilométert.
A 107,8 kWh-s nettó akkumulátor kapacitású, 41,3 millió forintos alapárú Mercedes EQS 450+ 333 lóerős teljesítményű, illetve 568 Nm nyomatékú, ami 6,2 másodperces 0-100-as gyorsulást, illetve 210 km/h végsebességet tesz lehetővé.
Az 50 millió forintos alapárú EQS 580+ 4Matic 523 lóerős és 855 Nm-es produkciót ad elő, illetve 4,3 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.