szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Északi-sarkkörtől néhány mérföldnyire található befagyott tavakon zajlanak a tesztek.

A svédországi Arjeplog térségében, a BMW Group téli tesztközpontjánál fotózták le az i7-est, amely nagyjából ugyanúgy fog kinézni, mint a hagyományos hajtású 7-es sorozat, igaz a "nagy kérdés", hogy osztott lámpát kapna a modell, még most sem látszik egyértelműen.

A BMW i7 a gyáriak adatai szerint 19,5-22,5 kWh/100 km fogyasztással rendelkezik jelen állapotában, természetesen nulla helyi emisszió mellett. A BMW i7 a BMW 7-es sorozat következő modellgenerációjának műszaki alapjaira épül és a BMW iX-hez hasonlóan az eDrive ötödik generációját használja, elektromos hatótávolsága legalább 600 kilométer lesz.

BMW

A hátsókerék-hajtású alapmodellek mellett, amelyek i7 eDrive35 vagy eDrive40 néven jöhetnek létre, lesznek összkerék-meghajtású modellek is, amelyek az első tengelyen további hajtást kapnak BMW i7 xDrive50 néven. A Csúcsmodellként pedig BMW i7 M60 lehet, amely az azonos nevű iX-hez hasonlóan 600 LE feletti teljesítményt nyújthat.

A hivatalos bemutatásra valószínűleg 2022 második felében kerül sor. Az értékesítésnek a jövő év végén vagy 2023 elején kell elkezdődnie.

BMW
BMW
BMW
BMW

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!