Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Alacsony tömeg és erős motor – röviden így szól a KTM újdonságának receptje.
A KTM elérkezettnek látta az időt arra, hogy elkészítse a GTX és GT2 versenyautók közutakra szánt testvérmodelljét, a GT-XR-t.
Az alig 1130 kilogramm tömegű újdonság meghajtásáról az Audi legendás 2,5 literes 5 hengeres turbós benzinmotorja gondoskodik, mely 6350-es fordulatszámon kereken 500 lóerős teljesítményt ad le.
Az 5550-es fordulaton 581 Nm-es nyomatékot szolgáltató motor egy hétfokozatú duplakuplungos automata váltón keresztül hajtja meg a hátsó kerekeket.
A 0-ról 100-ra 3,4 másodperc alatt felpattanó, 19-20 colos kerekekkel szerelt GT-XR végsebessége 280 km/h, az üzemanyag-tartály meglepően nagy, 96 literes.
A komoly leszorítóerőt termelő kétszemélyes sportautóból évente 100 példányt terveznek legyártani Grazban, az árcédulán 284 900 eurós (113 millió forint) összeg szerepel.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.