Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Bár Európában a szabadidő-autók az uralkodók, a hagyományosabb szedán formát sem engedhetik el a gyártók.
A Toyota folyamatosan hangoztatja, hogy nem a villamosítás az egyetlen út az autóipar jövőjében, mégis sorra jelennek meg a tisztán elektromos autóik a legnépszerűbb szegmensekben, és már kifejezetten elektromos autók építéséhez használt platformot is fejlesztettek.
A birt Autocar oldal információi szerint nem sokkal a bZ4X nevű elektromos crossover megjenése után jöhet az újabb modell, egy vélhetően bZ3-nak nevezett szedán, amely olyan népszerű modellek ellenfele lenne, mint például a Tesla Model 3. A hírek szerint először Kínában dobják piacra, ahol ez a hagyományosabb karosszériaforma még mindig nagyon népszerű.
Jóllehet Európában egyelőre az SUV-k és a crossoverek a legkelendőbbek, az utóbbi időben egyre szélesebb a választék az elektromos szedánokból is. A Tesla Model 3 mellett a Hyundai Ioniq 6, valamint a kínai Nio ET5 is ezen a pályán próbálkozik.
A bZ3 egy 4,73 méter hosszú autó lehet. Vélhetően 180 és 241 lóerő közötti teljesítmény-variánsokkal kerülhet forgalomba, amelyek egyaránt az egyre inkább jellemző 160 km/h maximális sebességűek lehetnek. Az újdonság a jövő évi bemutatkozását követően legkorábban 2024 elején kerülhet forgalomba.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.