Áradt a felgyorsult Tisza és mindent letarolt
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
A Honda Prologue szimpla- és duplamotoros változatban, egyfajta akkumulátorkapacitással készül.
A Honda bemutatta legújabb tisztán elektromos hajtásláncú modelljét, a kereskedésekbe 2024-ben megérkező Prologue-ot.
A General Motors-féle Ultium platformra épülő szabadidő-autó egy 85 kWh kapacitású akkumulátorból nyeri a működéséhez szükséges energiát, a hatótáv az ígéretek szerint 485 kilométer magasságában fog alakulni.
A DC-fronton maximum 155 kW-tal tölthető lítium-ion telepbe ideális esetben 10 perc alatt akár 105 kilométernyi hatótáv is "tankolható".
A szimplamotoros fronthajtású alapmodell specifikációi egyelőre ismeretlenek, a duplamotoros összkerekes kivitel 292 lóerős teljesítményű, illetve 451 Nm nyomatékú.
A 4,87 méter hosszú és 3,09 méteres tengelytávolságú Honda Prologue 19-21 colos kerekeken gördül, a műszerfalon két darab 11 colos kijelző található. A csomagtér 714-1634 literes.
A Honda egyelőre nem fedte fel az árakat, mindenesetre az USA-ban 45-50 ezer dolláros (16,6-18,4 millió forint) alapárra lehet számítani.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
Pannonhalmán mondta el augusztus 20-i ünnepi beszédét a Tisza Párt elnöke.
Kína és Oroszország is részt venne a kidolgozásban, dobta fel az orosz külügyminiszter.
A rendőrség ugyanakkor nem akarja elárulni, hogy milyen bűncselekmény gyanújával indítottak eljárást.