Tusványosi öreg harcos vs. fiatalok – amit a koncertlázadás elárul a NER állapotáról
Egyre távolabb kerül az Orbán-rendszer a valóságtól és a fiataloktól.
A Honda Prologue szimpla- és duplamotoros változatban, egyfajta akkumulátorkapacitással készül.
A Honda bemutatta legújabb tisztán elektromos hajtásláncú modelljét, a kereskedésekbe 2024-ben megérkező Prologue-ot.
A General Motors-féle Ultium platformra épülő szabadidő-autó egy 85 kWh kapacitású akkumulátorból nyeri a működéséhez szükséges energiát, a hatótáv az ígéretek szerint 485 kilométer magasságában fog alakulni.
A DC-fronton maximum 155 kW-tal tölthető lítium-ion telepbe ideális esetben 10 perc alatt akár 105 kilométernyi hatótáv is "tankolható".
A szimplamotoros fronthajtású alapmodell specifikációi egyelőre ismeretlenek, a duplamotoros összkerekes kivitel 292 lóerős teljesítményű, illetve 451 Nm nyomatékú.
A 4,87 méter hosszú és 3,09 méteres tengelytávolságú Honda Prologue 19-21 colos kerekeken gördül, a műszerfalon két darab 11 colos kijelző található. A csomagtér 714-1634 literes.
A Honda egyelőre nem fedte fel az árakat, mindenesetre az USA-ban 45-50 ezer dolláros (16,6-18,4 millió forint) alapárra lehet számítani.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Egyre távolabb kerül az Orbán-rendszer a valóságtól és a fiataloktól.
Az ország üzemeltetésére más is képes. Amit csak ők tudnak, abból pont elég volt. Európa visszavár.
Ha a tusványosi beszéd a NER szellemi iránytűje, Orbán most fordítva tartja.