„Meg is nyugtat, vagy éppen felébreszt, jól kezdődik vele a nap” – így jógáznak Indiában és Magyarországon
A szerző 10 éve jógázik a jóga őshazájában, mesterfokozatot is szerzett jógatudományból Indiában. Szeretettel Delhiből sorozatunk írása.
Egyszerű kirakni egy sebességkorlátozó táblát, és nyilván olcsóbb is, mint a felújítás – mondja egy közlekedési szakember.
Vannak útszakaszok, ahol már a földrétegig kikopott az aszfalt, amire csak az lenne a megoldás, ha a Magyarországon jelenleg található 35 ezer kilométernyi közút felét rögvest felújítanák – hangzott el az ATV Híradójában.
Különösen rossz állapotban vannak a 6-os út baranyai és somogyi szakaszai, míg Szigetvár és Bács között rengeteg útmenti tábla hívja fel a figyelmet az aszfalt – akár 10-15 centiméteres – felgyűrődésére.
Nagy László közlekedés szakember az ATV-nek azt nyilatkozta, hogy amennyiben egy autós balesetet szenved az aszfaltfelgyűrődés vagy egy kátyú miatt, nem is a közútkezelő, hanem a sofőr lesz érte a felelős, mondván, nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett.
Egy autószerelő szerint hazánkban jóval többet kell költeni a rossz utak miatt az autók szervizelésére, mint tőlünk nyugatra. "Nálunk jobban kopnak a futóművek alkatrészei, plusz ha nagy gödröt fognak ki az autóval, akkor törés, szakadás is előfordulhat a futóművön."
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A szerző 10 éve jógázik a jóga őshazájában, mesterfokozatot is szerzett jógatudományból Indiában. Szeretettel Delhiből sorozatunk írása.
A Tisza szigetek volt koordinátora az Irány a Jövő Párt elnöke.
Az USA közéletének legnagyobb sztorija végzetes is lehet az amerikai elnök számára.
Egyre inkább úgy érződik, hogy a magyar kormánypárt nem csak az online világban kerül vesztes helyzetbe.
Nem ez az első eset, hogy a tiszásokat fenyegetik.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.
Bozó Szabolcsot a bátyja beszélte rá, hogy tegye fel a képeit az Instagramra – és csoda történt.