„Meg is nyugtat, vagy éppen felébreszt, jól kezdődik vele a nap” – így jógáznak Indiában és Magyarországon
A szerző 10 éve jógázik a jóga őshazájában, mesterfokozatot is szerzett jógatudományból Indiában. Szeretettel Delhiből sorozatunk írása.
Ez lesz a márka csúcsmodellje.
Három évvel a koncepció bemutatása után a Dacia Bigster még mindig nem érkezett meg a kereskedésekbe. A Dacia leendő nagy SUV-ját azonban prototípus formájában már sikerült levideózni. A felvételek pedig megerősítik, hogy a szériaváltozat erősen hasonlít majd az új Dusterre.
Ez a modell lesz, amely tulajdonképp megkoronázza a román márka kínálatát: a legdrágább és a legnagyobb Dacia, amely ráadásul harmadik üléssorral rendelhető majd.
A motorháztető alatt nem lesznek nagy meglepetések. A ráncfelvarrott Duster kínálatát tekinthetjük irányadónak. A Dacia új SUV-ja benzinmotorokkal lesz kapható, amelyeket kisebb-nagyobb mértékben villamosított mild hibrid (MHEV) és öntöltő hibrid (HEV) technológiával látnak el.
Ha minden a tervek szerint halad, a Bigster valamikor az év második felében be is mutatkozik, de a kereskedésekbe csak 2025 elejétől juthat majd el. Árai még természetesen nincsenek, de a modell nagyjából 30 ezer euró (11,8 millió forint) környékén érkezhet. Romániában fogják gyártani, a Renault-csoport mioveni üzemében.
A szerző 10 éve jógázik a jóga őshazájában, mesterfokozatot is szerzett jógatudományból Indiában. Szeretettel Delhiből sorozatunk írása.
A Tisza szigetek korábbi koordinátora, Farkas Dezső az elnöke az Irány a Jövő Pártnak.
Az USA közéletének legnagyobb sztorija végzetes is lehet az amerikai elnök számára.
Egyre inkább úgy érződik, hogy a magyar kormánypárt nem csak az online világban kerül vesztes helyzetbe.
Hiába nőttek a fizetések, visszafogott a vásárlási kedv.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.