A gyémánt örök, de attól még lehet, hogy egy gép állította elő
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
Ez a különleges A csoportos Alfa Romeo 75 maga a megtestesült petrolheadálom.
Az Alfa Romeo 1985 és 1992 között gyártotta 4,33 méter hosszú szedánját, a legendás 75-öst, melynek legizgalmasabb utcai sportverziója a 192 lóerős 3 literes V6-os Busso motorral szerelt QV volt.
A maximum 222 km/h-s tempóra képes típusból versenyautó verzió is készült, és most épp egy ilyen példány vár új gazdára – ráadásul egy igen különleges kivitel.
A mellékelt fotókon látható versenyautót a Alfa Romeo Corse készítette a Squadra Corse della Polizia di Stato számára, vagyis az olasz rendőrség számára.
A Belgiumban eladásra kínált kék Alfa Romeo 75-tel 1989 és 1992 között tizenhat versenyen álltak rajtvonalhoz, és nemrégiben teljesen felújították a motorját, illetve a váltóját.
Az A csoportos versenyautó autó árával kapcsolatban csak a komolyabb érdeklődök számára nyilatkozik a tulajdonos.
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A Tisza Párt elnöke magyarázatot kér, és biztosítékot követel, hogy Oroszország nem avatkozik be a magyar választásokba.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A modell már jobban van, három hónapig pihent és gyógyult.
Van orbános, mészárosos, tiborczos változat is.